Гурток "Світ навколо тебе"
Науково - методична проблема, яка вирішується на заняттях гуртка - "Громадянське виховання дошкільників на основі гармонії людини і природи":
Основні завдання:
- осмислення зв’язків у
довкіллі між живою та неживою природою,
- засвоєння дітьми
системи знань про навколишній світ,
- усвідомлення
приналежності людини до певного роду, своєї родини,
- розуміння поняття
рідний дім, сім'я,
- вживання ввічливих форм звертання до
дорослих, піклування про малих,
- формування громадянина
України,
- розкриття змісту понять
наша Батьківщина – Україна, рідний край, людина, природа.
Основні
завдання полягають у формуванні таких компетентностей:
- пізнавальної – формувати елементарні узагальнені уявлення
про рослини найближчого довкілля, збагачувати
знання про тварин, птахів, комах, риб, розширювати та поглиблювати уявлення про
сезонні явища, навчати елементарних способів догляду за рослинами та тваринами,
спонукати самостійно доглядати за ними, навчати правил безпечної поведінки у
рослинному й тваринному довкіллі, передбачати позитивні та негативні наслідки
свого втручання в природу, формувати елементарні уявлення про Всесвіт;
- практичної – розвивати інтерес до природи планети Земля та
Всесвіту, розвивати спостережливість, розвивати уміння встановлювати
причинно-наслідкові зв’язки у природі, фіксувати зміни в природі;
- творчої – забезпечує формування творчих здібностей
вихованців у процесі формування інтересу та позитивного ставлення до всього
живого, виховання бережливого ставлення до рослин і тварин, формування звички
упорядковувати місце свого відпочинку на природі, прибирати за собою сміття,
формування естетичного смаку, уміння милуватися красою природи, радіти їй,
відображати красиве в образотворчій діяльності, заохочувати бажання бути
корисною природі, вдячною за її дари;
- соціальної – сприяє вихованню дбайливого ставлення до
навколишнього середовища, матеріальних цінностей рідного краю, народних
традицій, самореалізації особистості в соціумі, професійному самовизначенню.
Науково - методична проблема, яка вирішується на заняттях гуртка - "Розвиток світоглядно - оздоровчої поведінки дошкільника на основі реалізації принципів: пізнай себе, створи себе й допоможи собі сам".
Основні завдання:
1.Ознайомлення з основними валеологічними принципами, створення сталих
нетрадиційних установок на валеологічну поведінку і здоровий спосіб життя.
2. Формування змалечку бережливого і дбайливого ставлення до власного
здоров'я як найвищої людської цінності.
3. Прищеплення навичок особистої гігієни, збереження і зміцнення
фізичного, психічного, духовного та
соціального здоров'я.
4. Ознайомлення дітей з основними
принципами та методами профілактики інфекційних захворювань.
5. Профілактика шкідливих звичок.
6. Статеве виховання.
7. Встановлення гармонійних взаємин дітей із
живою і неживою природою,
суспільством, пізнання самого себе.
8. Здійснення профілактики порушення постави,
органів зору.
Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:
- пізнавальної – забезпечує ознайомлення з поняттями та знаннями, що стосуються: будови власного тіла; розуміння важливості для здоров’я дотримання режиму харчування, сну, рухової активності; розрізняє хвору та здорову людину та розуміє причини захворювань;
- практичної – сприяє оволодінню навичками особистої гігієни та культури споживання їжі, розуміє, що рухова активність і гартувальні процедури приносять користь здоров’ю, виконанню основних рухів і вправ гартування, усвідомлює можливі чинники загрози здоров’ю людини, розуміє оздоровчу спрямованість побуту українського народу, знає страви української національної кухні та про їх вплив на здоров’я;
- творчої – забезпечує формування творчих здібностей вихованців у процесі оволодіння профілактичних заходів щодо запобігання захворювання, вміє діяти самостійно, свідомо, мотивувати свої вчинки;
- соціальної – сприяє вихованню дбайливого ставлення до духовних цінностей рідного краю, народних традицій, самореалізації особистості в соціумі.
Немає коментарів:
Дописати коментар