Ознаки
пори року. Сонце.
Мета: формувати уявлення про живу і
неживу природу. Вчити виділяти об’єкти неживої природи, їх місце знаходження.
Розширити знання про ознаки пори року, сонце як велику зорю, що зігріває землю. Закріпити
знання дітей про осінні місяці, продовжити вчити вірш про осінь. Збагачувати словниковий
запас дітей. Удосконалювати рівень розвитку логічного мислення, уваги, зорової пам’яті.
Стимулювати інтерес і допитливість у пізнанні природи. Виховувати пізнавальну активність дітей.
І.
Блажкевич «Кленове листя»
Осінь, осінь, лист
жовтіє,
З неба часом дощик
сіє.
Червонясте,
золотисте
Опадає з кленів
листя.
Другий осінній місяць – ЖОВТЕНЬ
Н.Григор’єва «Жовтень»
Місяць жовтень з
яскравими фарбами,
Він приходить за
вереснем слідом.
Він своїми
пишається барвами,
Дивовижним багатим
обідом…
Казковий герой нашого
заняття:
Дров для полум’я не
має,
Але сяє й зігріває.
Що це?
І. Гра «Знайди відгадку» (місяць, сонце, багаття, лампочка).
Робота в зошиті «Природне
довкілля» стор. 6
Завдання:
1.
Розмалюй
малюнок-відгадку.
2.
Чим
подібні до сонця зображені предмети?
3.
Чим
вони від нього відрізняються?
ІІ. Предмети : м’яч, огірок, гарбуз, груша,
кубик.
Завдання: обведи предмети, форма яких схожа на форму сонця.
Сонце має велике значення для живої
природи. Без сонячного світла і тепла не
можуть жити люди, тварини і
рослини.
ІІІ. Гра «Назви тих, кому сонце потрібне для життя» (пташка, будинок, дерево, стілець, машина, песик, дівчинка, метелик).
Казка "У сонечка в гостях"
До побачення, до нових зустрічей!
Крюков Ілля
ВідповістиВидалитиСеменюк Мирослава
ВідповістиВидалитиКазак Єгор
ВідповістиВидалитимаршавка петро
ВідповістиВидалити