Склад числа 3.
Геометричне поняття трикутника.
Мета: формувати вміння дітей об'єднувати фігури в множини за певними ознаками, закріпити знання про геометричні фігури, розвивати увагу, пам'ять, виховувати старанність, працьовитість.
Якось троє
поросят
Рахували все
підряд:
Три дубочки у
гайку,
Три горішки на
пеньку.
У Наф-Нафа — три хустинки,
У Нуф-Нуфа — три кофтинки.
Тут Ніф-Ніф
заговорив:
«Всіх нас разом
також три!»
«От так диво! — всі регочуть, —
Всюди трійка
лізе в очі!»
— То що рахували
поросята?
— Отже, сьогодні
ми продовжуємо вивчати число 3 та як воно утворюється.
Завдання в зошиті
"Вчимося рахувати без проблем" - сторінка 10.
Завдання 1. Розфарбуй кожну третю кульку синім кольором.
Завдання 2. Полічи смаколики. З'єднай їх лінією за зразком із відповідною цифрою.
Завдання 3. Розфарбуй зеленим кольором лише фігури, у яких три кути.
Дякую за роботу! До побачення!
Джерело картинки: https://moemisto.ua/zt/kazka-troe-porosyat-17627.html
Якушик Ангеліна.
ВідповістиВидалитиФлорескул Богдан
ВідповістиВидалитиСтречень Софія
ВідповістиВидалитиШтефанюк Данієла
ВідповістиВидалитиДякую!
ВідповістиВидалитиБишка Кирило
Маршавка Петро
ВідповістиВидалитиМикитюк Костянтин
ВідповістиВидалитиСеменюк Мирослава
ВідповістиВидалити