Мета: формувати уявлення про властивості та значення води в природі. Вчити виділяти об’єкти неживої природи (водойми), їх місце знаходження. Розширити знання про ознаки води. Закріпити знання дітей про осінні місяці, продовжити вчити вірш про осінь. Збагачувати словниковий запас дітей. Удосконалювати рівень розвитку логічного мислення, уваги, зорової пам’яті. Стимулювати інтерес і допитливість у пізнанні природи. Виховувати пізнавальну активність дітей.
Дізнайтеся, відгадавши загадку,
який казковий герой прийшов до нас сьогодні на заняття:
Ні,
вам, друзі, не здалося —
Голубе
моє волосся.
Я
артистка знаменита,
Провела
на дачі літо
Поміж
трав і квіточок,
Жаб,
метеликів, пташок.
Друзів
просить на гостину
Мила й чарівна...
Перегляньте відео заняття
https://youtu.be/IRApJGvESfg
Робота
в зошиті «Природне довкілля» стор.11
І. Поміркуй, що
засмутило Мальвіну. Чому зів’яли квіти в квітнику? Розфарбуй на клумбі квіти,
які почуваються добре.
ІІ. Знайди і назви
тварин, які живуть у воді. Наведи за пунктиром лінії від тварин, які живуть у
воді, до водоймища.
Прислів’я : Де
вода – там життя.
Дякую за роботу! До побачення!
Використанні джерела: https://prikolnye-kartinki.ru/kartinki/86236-Kartinki-buratino-i-malvina-dlya-detey.html
Пирлик Емма прослухала заняття. Дякуємо
ВідповістиВидалитиЦимбалюк Анастасія завдання виконала. Дякуємо.
ВідповістиВидалитиГерман Максим зробив завдання. Дякую.
ВідповістиВидалитиЄмець Степан виконав завдання.Дякуємо)
ВідповістиВидалитиАмалия Соколенко справилась 😉
ВідповістиВидалитиДикан Катя завдання виконала. Дякуємо 😍
ВідповістиВидалитиБессонов Давид завдання виконав 💙
ВідповістиВидалити