Критерії оцінювання знань дошкільників
у гуртку «Світ навколо тебе»
Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно
прогнозованого результату навчальної програми «Світ навколо тебе»
Моніторинг - це засіб контролю за освітнім процесом. Змістом моніторингу є
фіксування результатів розвитку, навчання та виховання дітей за певний час
(навчальний рік). Учасниками моніторингу в творчому об’єднанні раннього
розвитку дитини «Малюк» є діти дошкільного
віку (5 – 6 років).
Види моніт
орингу:- початковий (на початку навчального року, вересень) - визначення рівня
досягнень дошкільників і постановки конкретних завдань на
перспективу;
- підсумковий (у кінці навчального року) - підбиття підсумків
життєдіяльності дошкільників за тривалий період, визначення рівня
досягнень дітей та виконання освітніх програм.
Моніторинг проводять під
час звичних для дітей видів діяльності: ігрової, трудової, самостійної та
режимних моментів - заняття, виховні заходи, фото- та відеозйомки тощо.
Основний метод - спостереження. Педагоги спостерігають за поведінкою дітей,
особливостями їх спілкування, зацікавленнями, досягненнями. Моніторинг
передбачає і спеціальні діагностичні процедури, що їх проводять також у звичній
для дітей обстановці, використовуючи ігрові вправи, бесіди.
Здоров’я та фізичний розвиток дошкільника
1. Намагається бути
охайним, має знання про гігієну тіла.
2. Дбає про гігієну свого
тіла, охоче виконує фізичні руханки.
3. Визначає основні частини
свого тіла, орієнтується у призначенні кожної, має уявлення про основні органи
чуття.
4. Має елементарне уявлення
про статеву належність, з повагою ставиться до протилежної статі.
Безпека життєдіяльності
1. Розуміє, що таке
небезпечні предмети, знає елементарні основи безпечної поведінки в побуті, на
вулиці, у транспорті.
Здоров’я та хвороба
1. Вирізняє основні групи
їжі, орієнтується в корисних та шкідливих продуктах.
Гігієна життєдіяльності
1. Самостійно виконує
основні гігієнічні процедури, вміє зберігати правильну поставу під час
письмових робіт.
Рухова активність та саморегуляція
1. Виявляє рухову
активність у різних видах діяльності, усвідомлює роль фізичних вправ у
розвитку та зміцненні організму.
Здоров'язбережувальна компетенція
1. Дбає про своє
здоров'я, знає, що сприяє збереженню здоров'я.
Самоставлення
1. Позитивно ставиться до
себе як до особистості.
2. Відчуває задоволення від
своєї спроможності, підтримує прагнення до самостійності.
3. Має уявлення про свої
гарні вчинки, думки, почуття, як радіє позитивним оцінкам своєї зовнішності та
вчинкам
4. Цінує доброзичливе
ставлення до себе.
Іграшки
1. Знає, впізнає і називає
різні види іграшок.
2. Знає, впізнає і називає
образні іграшки.
3. Класифікує іграшки,
зроблені з різних матеріалів.
4. Уміє використовувати
іграшки за призначенням.
Формування особистості в грі
1. Усвідомлює себе активною
учасницею ігрової діяльності.
Ігрова компетенція
1. Дотримується рольових
способів поведінки, норм та етикету спілкування у процесі гри.
2. Дотримується ігрового
парі перства.
Використанні джерела:
1.https://romashka2.mk.ua/%D1%96nformac%D1%96jn%D1%96-or%D1%96nki/stor%
D1%96nka-metodista-ditjachogo-navchalnogo-zakladu/mon%D1%96toring-jakost%D1%96-osv%D1%96ti/kriter%D1%96%D1%97-oc%D1%96njuvannja.html
Немає коментарів:
Дописати коментар