вівторок, 10 грудня 2024 р.

Критерії, правила та процедури оцінювання здобувачів освіти

 

Критерії оцінювання знань дошкільників

у гуртку  «Основи здоров’я»

 

Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно

 прогнозованого результату навчальної програми «Основи здоров’я»

 

 Здоров’я та фізичний розвиток

1.     Має певні знання про

засоби загартування й оздоровлення, користується ними.

2.     Має елементарні уявлення про статеву належність, із повагою ставиться до протилежної статі.

3.     Визначає й правильно називає частини тіла та основні органи, їх елементарні функціональні можливості.

4.     Залюбки бере участь в естафетах, переживає за команду, докладає свої зусилля для спільної перемоги.

 Здоров’я та хвороба

1.     Усвідомлює, що може бути здоровою і хворою, розрізняє відповідні стани, орієнтується в показниках власного здоров'я та здоров'я інших людей.

2.     Розуміє важливість правильного харчування для здоров'я та розвитку.

3.     Розрізняє стан здорової і хворої людини, виокремлює основні ознаки захворювання.

4.     Називає основні групи продуктів, відрізняє корисну їжу від шкідливої.

5.     Дотримується розпорядку й культу­ри харчування.

Гігієна життєдіяльності

1.     Володіє навичками особистої гігієни та самообслуговування.

2.     Зберігає правильну поставу під час різних видів діяльності.

3.     Правильно користується виделкою, ножем, серветкою, правильно сидить за столом; контролює себе під час виконання правил поводження за столом і додержанні навичок особистої гігієни.

  Безпека життєдіяльності

1.     Розрізняє поняття "безпечне", "небезпечне".

2.     Знає правила безпечного перебування вдома, у дошкільному навчальному закладі. Не розгублюється в критичній ситуації, має навички безпечної поведінки.

3.     Орієнтується у правилах поводження з незнайомими предметами та речовинами.

4.     Володіє навичками безпечної поведінки під час агресивного поводження однолітків або дорослих.

  Рухова активність та саморегуляція

1.     Знає основні назви фізичних вправ, їх значення для поліпшення фізичного

розвитку та власного здоров'я, має по­требу в руховій діяльності.

2.     Активно використовує набуті рухові вміння в самостійній руховій та

інших видах діяльності, у природному оточен­ні. Бере активну участь у рухливих іграх, вправах спортивного характеру

Здоров'язбережувальна компетенція

1.     Застосовує набуті знання, вміння, навички щодо збереження здоров'я.


Використанні джерела: 


1.https://romashka2.mk.ua/%D1%96nformac%D1%96jn%D1%96-or%D1%96nki/stor%

D1%96nka-metodista-ditjachogo-navchalnogo-zakladu/mon%D1%96toring-jakost%D1%96-osv%D1%96ti/kriter%D1%96%D1%97-oc%D1%96njuvannja.html

 

Немає коментарів:

Дописати коментар